BMW i8 AC Schnitzer

BMW i8 Roadster i BMW i8 Coupe nisu toliko različiti kada pogledamo celokupni paket i dizajn. Međutim, to nije sprečilo nemačku tjuning kompaniju AC Schnitzer da stvori malo drugačiju sliku ovog Roadster automobila i pozajmi određene delove od njegovog brata sa krovom. Do sada nismo imali prilike da vidimo ovako nešto i priznajemo da sada stvari izgledaju sasvim drugačije.

Svakako da se ovaj kit neće svima svideti, ali nekim vlasnicima ovog modela može biti veoma primamljiva ova vizuelna promena koja će definitivno privući pažnju i mamiti uzdahe radoznalih posmatrača.

BMW i8 AC Schnitzer

BMW i8 AC Schnitzer

Samo zamislite da vozite ovakav automobil gradom i da ga parkirate bilo gde a da ne privučete pažnju gomile radoznalih posmatrača i car spotter-a. Ovaj futuristički plug-in hibrid i dalje izgleda kao da dolazi pravo iz budućnosti, ako naravno zanemarite činjenicu da je u njemu 3-cilindrični motor. Ako ništa drugo, barem vas registracija neće mnogo koštati.

Što se tiče delova koji su dodati, ono što čini najveću razliku, a to većina neće znati, je suspenzija. AC Schnitzer je dodao i prilagođani komplet opruga gde se izgubilo nekih 20 do 25 milimetara visine kako napred, tako i pozadi. Prednja maska vozila ima novi grill, dok je prednji branik dobio nove sportske vazdušne kanale izrađene naravno od ugljeničnih vlakana. U paket su uključeni i novi poklopci retrovizora kao i zadnji difuzori.

Na zadnjem delu ne možemo a da ne primetimo “Racing” spojler koji možda izgleda i malo previše. Točkovi su takođe novi – AC Schnitzer proizvodnje nazvani AC1.

BMW i8 AC Schnitzer

BMW i8 AC Schnitzer

Što se tiče performansi motora, nema reči o nekim dodatnim nadogradnjama koje inače AC Schnitzer radi, ali i to možemo očekivati u nekom skorijem vremenu, barem se nadamo.

BMW i8 Roadster od 0 do 96 km/h (0-60 milja na sat) ubrzava za 4,4 s, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h. S obzirom na kombinovani benzinsko-električni pogonski sistem, snaga se prenosi na sva 4 točka, a vozaču je na raspolaganju pet režima vožnje: Comfort, Sport, Eco Pro, kao i isključivo električni modovi Comfort i Eco Pro.

SHARE IT: