BMW M5 F90 je stigao krajem prošle godine i u njemu je BMW postavio visok standard što se tiče segmenta ultra sportskih poslovnih limuzina.
Šesta generacija M5 nije bila samo najbrža ikada napravljena, već je to i jedan od najbržih i dinamičnijih BMW-ova koje smo vozili u poslednjoj deceniji. Takođe je otvorio novo poglavlje za BMW M – prvi M automobil, osim SUV-a, koji će biti ponuđen sa sistemom pogona na sve točkove koji je prilagođen potrebama i zahtevima kupaca.
Za mnoge je model F90 M5 već mnogo brži od njihovih vozačkih sposobnosti, ali to nikako nije zaustavilo napredovanje i evoluciju automobila, pa su ljudi u ///M pogonu radili na nečem još bržem.
Ispod haube, BMW M5 Competition krije V8 4.4 – litarski bi-turbo motor. Snaga je povećana za 40 konja na visokih 617 ks, a ona se postiže za 400 obrtaja ranije ( 5.600 obrtaja o/min). Obrtni moment je takođe dobio rast od 69 Nm na maksimalnih 750 Nm.
Novi M5 opremljen je M-specifičnim pogonskim sistemom na sva četiri točka po imenu M xDrive. Za prenos snage pobrinuo se novi 8-brzinski M Steptronic menjač sa sistemom Drivelogic; zajedno sa M xDrive pogonom, to obezbeđuje da se snaga turbopunjenog motora sa velikim brojem obrtaja savršeno prenosi na put.
BMW M5 Competition do stotke stiže za samo 3,3 sekunde, dok se kazaljka brzinomera penje na 200 km/h za 10,8 s. Maksimalna brzina M5 Competition opremljenog sa M Driver paketom iznosi 304 km/h.
Potpuno varijabilni sistem prenosa snage između prednje i zadnje osovine BMW Active M Differential poseduje mogućnost raspodele snage između točkova na zadnjoj osovini i omogućava najbolje moguće performanse u vožnji. Takođe moguća je opcija prebacivanja pogona samo na zadnju osovinu.