Skip to main content

BMW dobija novi logotip – Pretpostavlja se da je premijera novog vizuala bila planirana za Sajam automobila u Ženevi 2020. godine, ali BMW je sasvim jednostavno i bez pompe napravio haos na društvenim mrežama tako što je „samo“ promenio profilnu sliku.

Na Facebook-u BMW stranica nosi novi logo koji u potpunosti odbacuje poznatu trodimenzionalnu značku na koju smo svi navikli. Novi logo ima moderan 2D izgled i četiri boje.

Sa svakom novom generacijom kupaca, BMW menja svoj identitet. Ovaj misaoni proces započeo je pre više od 100 godina, a nastavlja se 2020. godine novim poglavljem u BMW knjizi.

Za početak, BMW ikona u krugu dobija novi i svež dizajn. Njihova desinicija je da se BMW mora prolagoditi novoj korisničkoj grupi, mlađoj generaciji kupaca rođenoj u digitalno doba.

Novi dizajn logotipa i novi vizualni identitet brenda simbolizuje značaj i važnost brenda u mobilnosti i radosti vožnje u budućnosti, izjavio je Jens Thiemer, predsednik odeljenja za upravljanje brendom i marketingom.

BMW dobija novi logotip

 

Novi BMW logo je zadržao isti oblik, ali njegov dizajn unutar kruga se poprilično izmenio u odnosu na stari. Centralni deo je zadržao plavu i belu boju kao simobil Bavarske. Font je drugačiji i spoljni prsten sada ima ravan „flat“ dizajn u beloj boji , dok gradijent popunjava ostatak logotipa.

U BMW-u kažu da novi logo svojim dizajnom poziva kupce da ponovo otkriju ovu marku sa njenom kompletnom istorijom ali i novim proizvodima koje ima da ponudi.

 

 

Samom promenom brend vizuala, BMW označava i početak električne revolucije sa svojim električnim automobilom BMW Concept i4.

Podbrendovi kompanije – BMW M i BMW i, takođe dobijaju nove logotipe. Značka ///M sada je ravna, dvosmerna interpretacija „Najsnažnijeg slova na svetu“. Više nema hromirang efekta i raznih nijansi i gradijenta boja.

Ostaje samo da se vidi hoće li se novi 2d logotip ///M koristiti samo za potrebe komunikacije i prezentacije ili i za stvarna vozila. U ovom trenutku, ne verujemo da bi „flat“ 2D logotip imao smisla na automobilima koji streme svom 3D dizajnu.

 

BMW i nastavlja istim putem sa svojim osveženim izgledom koji će biti deo buduće električne i plug-in hibridne porodice.