BMW M8 Competition je najskuplji M automobil ikada. Stigao je pun snage sa moćnim agregatom od 625ks i vremenom do “stotke” od 3,2 sekunde.
Kompanija BMW opisuje ovaj automobil kao prvi nalet M divizije u svet luksuznih automobila, što bi moglo pomoći da se opravda kupe koji košta 140.000€, dok za kabrio varijantu morate izdvojiti dodatnih 8.000€.
Uprkos „Competition“ oznakama, malo toga razlikuje novi M8 od ostatka porodice s aspekta dizajna. Prednji odbojnik je doduše dobio nešto veće ventilacione otvore i „bubrege“, dok je zadnji difuzor „pocrneo“. Točkovi su od kovane aluminijumske legure, prečnika 20 cola, istog dizajna kao što je slučaj kod ostalih pripadnika „Competition“ portfolija.
Slična priča se odnosi i na unutrašnjost. Ono što razlikuje najmoćniju „osmicu“ od M Sport verzije su za nijansu više sportski orijentisana sedišta, crveni „M“ dugmići na volanu, neki dodatni detalji od ugljeničnih vlakana i nova kožom presvučena ručica menjača.
BMW M8 Competition – Zver ispod haube
Reč je o istom 4,4-litarskom twin-turbo V8 koji se nalazi i u M850i, ali se u ovom slučaju snaga penje na 625 konja i 750 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Osmo-stepeni automatski menjač je standardni, sa uobičajenim nizom mogućnosti menjanja intenziteta prebacivanja brzina. BMW je opremio svoj M8 svojim prvim prilagodljivim sistemom kočenja, koji vozačima omogućuje da pedalu kočnice podese ca bude čvršća ili mekša, kako njima najviše odgovara.
BMW M8 Competition deli pogonski sklop sa M5, međutim automobil ima središte gravitacije 24mm niže od svog velikog sedan brata.
Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, ali kada je u igri opcioni M Driver paket, uklanjanje limitera omogućava da kazaljka brzinomera dođe do 305 km/h. Naravno, od ovog automobila ne treba očekivati neku posebnu štedljivost. Prosečna potrošnja kupea iznosi 10,5 litara a emisija CO2 242 g/km.
Unutrašnjost BMW-a M8 je u potpunosti utemeljena na „standardnoj osmici“, što podrazumeva obilje luksuza, pomenute plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, uz dodate M nalepnice širom kabine. Digitalni instrumentacioni klasteri se podrazumevaju, s tim što su u M verziji značajno pojednostavljeni kako bi vozač bio u prilici da se, po potrebi, više usredsredi na uslove na trkačkoj stazi.