Međunarodno veće BMW Klubova slavi svoju 40. godišnjicu
Već četiri decenije, BMW klubovi su zvanični ambasadori prepoznatljivog imidža brenda prepunog emocija.
U periodu od četiri decenije, BMW klubovi širom sveta bili su zvanični ambasadori brenda. Postoji više od 230.000 članova u 54 zemlje na svim kontinentima. Oficijalni klubovi koji su zvanično priznati od strane veća BMW Klubova čine izuzetno veliko i proaktivno međunarodno udruženje.
Raznolik klupski život članova oko 700 klubova uključuje zajedničke aktivnosti, izlete i događaje. Ove aktivnosti su izraz njihove ogromne posvećenosti i njihove snažne emocionalne veze sa BMW brendom.
Komunikacija sa BMW klubovima na ravnopravnoj osnovi je izuzetno važna za BMW grupu. U svojoj čestitki povodom godišnjice, Pieter Nota, član upravnog odbora BMW AG zadužen za kupce, brendove i prodaju, istakao je važnost klubova za samo iskustvo brenda:
„Čast mi je čestitati Međunarodnom veću BMW klubova 40. godišnjicu. Pod ovom krovnom organizacijom okupljaju se naši najvredniji kupci: verni entuzijasti brenda BMW. U proteklim decenijama, sa velikom strašću je izgrađena međunarodno aktivna zajednica. Karakteriše je ne samo razmena stručnosti, već i prijateljstva razvijena izvan emocionalnih granica. U ime BMW AG i mojih kolega članova odbora, želim vam posebne čestitke povodom godišnjice!“
Kamen temeljac za krovnu organizaciju BMW klubova – Međunarodno veće BMW klubova – položen je na sastanku u Beču održanom 1981. godine. Šef odseka za štampu u to vreme dr Horst Avenarius inicirao je ovaj prvi korak u ime BMW. Prvi liderski tandem činili su dr Reiner Jodjohn iz Nemačke kao predsedavajući i Keith Dampster iz SAD-a kao njegov zamenik. Od 2014. David de Bruyn iz Južne Afrike je predsednik Veća BMW klubova. Trevor Dean iz Australije, dr Bernhard Knöchlein iz Nemačke i Julio Reyes iz Gvatemale trenutno mu pružaju podršku kao potpredsednici.
Međunarodno usklađivanje se širilo decenijama i to je bilo evidentno na sastancima od samog početka sa predstavnicima koji su učestvovali iz mnogih zemalja uključujući SAD, Kanadu, Ujedinjeno Kraljevstvo, Japan, Australiju i, naravno, Nemačku. U međuvremenu, međunarodni predstavnici iz 16 krovnih organizacija prisustvuju godišnjim sastancima Veća.
Komunikacija između klubova i BMW grupe je nastavila da se intenzivira kao rezultat globalnog umrežavanja i organizacijske podrške koju pruža BMW Club & Community Management (BCCM), sa sedištem u BMW Group Classic u Minhenu. BCCM je globalni interfejs koji podržava regionalne klubove u organizovanju klupskog života i organizovanju sastanaka i događaja.
Međunarodni savet BMW klubova sada je najveća mreža klubova širom sveta koji predstavljaju brend proizvođača automobila i motocikala. Izuzev Antarktika, Međunarodni savet BMW klubova može sa ponosom proglasiti da na svoju 40. godišnjicu BMW klubovi postoje bukvalno svuda u svetu.