BMW M8 Competition
BMW M8 Competition je najskuplji M automobil ikada. Stigao je pun snage sa moćnim agregatom od 625ks i vremenom do “stotke” od 3,2 sekunde.
BMW M8 Competition je najskuplji M automobil ikada. Stigao je pun snage sa moćnim agregatom od 625ks i vremenom do “stotke” od 3,2 sekunde.
BMW M5 F90 je stigao krajem prošle godine i u njemu je BMW postavio visok standard što se tiče segmenta ultra sportskih poslovnih limuzina. Šesta generacija M5 nije bila samo najbrža ikada napravljena, već je to i jedan od najbržih i dinamičnijih BMW-ova koje smo vozili u poslednjoj deceniji. Takođe je otvorio novo poglavlje za…
BMW M4 Cabrio simbolizuje ambicioznu slobodu na četiri točka. Uz visoku preciznost rukovanja, zadivljujuću agilnost i uzbudljivu dinamiku. Uz motor koji upadljivo pokazuje svoju superiornost. Uz niz tehnologija čiji je sportski pedigre očit. Uz garanciju koja se ogleda u sigurnom osmehu s otvorenim krovom.
BMW M3 TOURING BMW M3 Competition karavan M xDrive Sa BMW-om M3 Touring, BMW M GmbH po prvi put dodaje ovu varijantu karoserije visokih performansi uspešnoj porodici modela BMW M3 i M4. BMW M3 Touring ide do posebno impresivnih dužina kako bi ispunio tradicionalno M obećanje dinamičnog duha, agilnosti i preciznosti u kombinaciji s neograničenom…
BMW Klub Srbija je tradicionalno i ove godine priredila druženje na Košutnjaku za svoje članove i ostale ljubitelje BMW brenda čime smo zatvorili sezonu skupova za ovu godinu.
BMW iDrive 8 sistem, nedavno predstavljen, znatno je superiorniji od sedme generacije iDrive sistema koji zamenjuje, sa poboljšanjima u prirodnom prepoznavanju glasa i korisničkom interfejsu. BMW je kreirao svoj prvi iDrive sistem još 2001. godine, predstavljanjem E65 generacije 7 serije. Uprkos svim prvobitnim manama, BMW zaslužuje priznanje kao pionir u kreiranju „infotejment“ sistema koji su…
BMW i8 postaje budući klasik BMW i8 definitivno silazi sa proizvodnih traka u aprilu 2020. Ovo znači da je najambiciozniji projekat do sada – BMW-ov prvi hibridni superautomobil, konačno mrtav. Ovo je na neki način i dobra vest, ali samo za one koji u svom vlasništvu već poseduju ovaj automobil. Kako se bliži kraj karijere,…
BMW i8 Roadster i BMW i8 Coupe nisu toliko različiti kada pogledamo celokupni paket i dizajn. Međutim, to nije sprečilo nemačku tjuning kompaniju AC Schnitzer da stvori malo drugačiju sliku ovog Roadster automobila i pozajmi određene delove od njegovog brata sa krovom. Do sada nismo imali prilike da vidimo ovako nešto i priznajemo da sada…
BMW e90 320si nije još jedno „specijalno izdanje“ sa nepreglednim crvenim šavovima na sedištima, delovima izrađenim od karbon vlakana i cenom sličnom stanu od 100 kvadrata u centru Beograda minimalno. Nije to bio ni na početku svoje karijere, a sigurno nije ni sada nakon skoro 15 godina. To je zapravo budući klasik i jedan od…